دانلود بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش همراه بانک توسط مشتریان با استفاده از مدل‌‌های پذیرش تكنولوژی و بازاریابی رابطه مند – خرید آنلاین و دریافت

بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش همراه بانک توسط مشتریان با استفاده از مدل‌‌های پذیرش تكنولوژی و بازاریابی رابطه مند

هدف از این مقاله بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش همراه بانک توسط مشتریان با استفاده از مدل‌‌های پذیرش تكنولوژی و بازاریابی رابطه مند می باشد

دانلود بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش همراه بانک توسط مشتریان با استفاده از مدل‌‌های پذیرش تكنولوژی و بازاریابی رابطه مند

همراه بانک بانکداری الکترونیک بازاریابی رابطه مند مدل پذیرش تکنولوژی دانلود مقالات رشته مدیریت بازاریابی رابطه مند پذیرش همراه بانک توسط مشتریان

دسته بندی مدیریت
فرمت فایل doc
حجم فایل 62 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 23

دانلود مقالهرشته مدیریت

بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش همراه بانک توسط مشتریان با استفاده از مدل‌‌های پذیرش تكنولوژی و بازاریابی رابطه مند 

 (مورد مطالعه: شعب بانك کشاورزی شهر شیراز)
 
چکیده 
بانکداری مبتنی بر موبایل هم به عنوان یک

ادامه مطلب